2011-01-13

Nu är det dags eller hur!

Dags för ett inlägg....
Dags att städa ut julen...Nu har jag städat bort julen för denna gång. Den kom fram sent men åkte ut ganska fort. Tog lite pö om pö så blir det lättare. Kände att jag inte hade tagit fram allt som jag brukar i år. Flöt på så smidigt. Men det är fortfarande vinter och vårkänslorna har inte kommit riktigt än. Lite tulpaner och pärlhyacinter har jag dock haft hemma ett tag.
Dags att börja fundera på årets semester. Vi vill åka någonstans under påsklovet men är nog lite sent ute för det är inte så lätt att hitta en bra och hyfsad billig resa.

Dags att som alla andra börja med sitt nyårslöfte......vet egentligen inte om jag har något...jag lovar och lovar hela tiden men har svårt att hålla...... Äsch jag struntar i det...:/

Hur gör ni andra???

Kramis



4 comments:

Mamma C said...

Visst är det lite tid kvar innan det blir vår. Men skönt att få undan julstöket i allafall. Här ges inga löften längre.
Kram mamma C

hemma hos lilla mej said...

Tar nog sin lilla tid innan det är vår ute men då får man göra vår inne med pärlisar och fina tullisar.Ha en mysig fredag.Varm kram Rita ♥

Nurten said...

Tja!! Jak have haft mågna nyårslöften men dom går never att hålla aså ba!! Detta new year jak sa till mina kompy att jak skulle sluta att beställa så mågna Pilates o Yoga filmer because jak like girls fotsulen även om dom are sprucken. Men bara after 2 dagar in i january så betällde jak Denise Austin Shrink your fat zones pilates dvd. Ville have den på blu-ray men den fanns inte. Tykker att det have blivit more detaljerat med girls soles om det hade varit på blu-ray disc he!he! Eller what tykker du om that? Mina kompy have told me att inte beställa more dvds för jak have inte råd. Men min kompy Larkos are glad för han vill always låna pilates dvds. Ska försöka att bara look at youtube later this year. Tykker glad då :) Kram Nurten

Lissboden said...

Hej!
Visst är det skönt nu när det börjar ljusna men jag saknar skidåkningen jättemycket. Jag törs inte åka när det bara är is. Gör du?
Sonen har berättat att han har framgång i skidspåret, jättekul.
Jag har inte något nyårslöfte precis men igår köpte jag kort på Friskis eftersom jag tänkte gympa istället för att åka skidor.
Må så gott!
Kram från Maria