2011-03-30

Guldbröllop

Mina föräldrar firar guldbröllop på fredag 1:a April. Har funderat ett tag på att jag ville göra något speciellt för dom. Då vi inte bor på samma ställe komplicerar det hela lite. Inte bara att titta över när man känner för det. Vad skall man hitta på till ett par som varit gifta i 50 år och har allt....?
Idag bestämde jag mig...jag åker dit..till Gotland och överraskar dom helt enkelt. Allting går bara man vill.
Det får bli min present till dom. Och jag vet att det kommer uppskattas väldigt mycket. Känner mig nästan rörd bara jag skriver detta, att kunna ge dom den glädjen att få träffa sin dotter om så bara för en dag. Tänker åka tillbaka på kvällen igen. Kort men intensivt. Bor hos min bror och  dyker upp hos mamma och pappa på fredag som ett riktigt Aprilskämt.:) Känns hur bra som helst.
Mysigt också att få andas hav och vind en dag. Balsam för själen. Hinner nog med en promenad ut med havet också.
Ha det gott!
Kramis

7 comments:

HAGENS VITA VARDAG said...

Å vad mysigt Ingis, är helt säker på att det kommer bli succé! Härligt att få rå om varandra om så bara för en dag.

Ha de mys, ses i morgon!

Kramis Anna

Mamma C said...

Vilken fin present, dom måste ha blivit toppenglada.
Kram Mamma C

Lo said...

Hej,en perfekt present! Jag gissar att det var uppskattat. Ska ner till ön själv snart igen.
Må så gott!

Mia said...

Låter skönt! Ha det så mysigt =) //Mia

Lo said...

Hej igen. Vi har vår stuga mitt på ön! Viklau. Och ni?
Kram/Lo

Martina Andersson said...

Godmorgon Kikar in hos dig och önskar dig en underbar onsdag Kram Tina

Gårdsromantik said...

..(\(\..♥../)/)
..( '.')....('.' )
o(_")").(“(“_)o
”˜˜”*°•. ˜”*°••°GLAD PÅSK!!!

Kram Maud
<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet