2011-03-13

Helgen.......

Helgen har varit riktigt bra. I fredags hade jag en skön stund hos frissan, lunchgympa och sedan fredagsmys och Let´s Dance.


På Lördagen hade jag en dag med egentid där jag åkte till Kista mässan på Rum och trädgårdsmässan. Riktigt skönt att ensam strosa omkring och inspireras av allt ögongodis som det bjöds på. Lyssnade bl a på Bosse Rappne som pratade om trädgårdstrender. Träffade flera trevliga bloggare bl a Lotten med bloggen Lottens vita och gröna. Riktigt roligt. Sedan Sussie med bloggen Callian antikt & Brocante som har en webbutik med massor av fina saker. Hon hade en jättefin monter på mässan. Träffade även några andra bloggare som jag måste in och hälsa på och kan presentera senare. Jag tog en del bilder men blev inte så bra alls tyckte jag. Visar några här ändå....

Fina dukningar

En sådan här bakugn skulle man ha i trädgården...

Idag hittade jag in på en sida med härlig inspiration. Klicka och kika ni med....


Bild från Dusty Deco


Kramiz

4 comments:

lottens vita och gröna said...

heeeeeeeeeej!
det var verkligen roligt att träffa dig irl!
det var en härlig dag med mycket inspiration och härliga möten!!!
må väl, vi hörs! varmkram lotten

Mamma C said...

Härligt med en inspiritationsdag som du fick på mässan.
Kram Mamma C

Sanna & Niklas Bröllop! said...

Hej tjejen!

Fina bilder!
Kolla på min gamla bogg Inredning kaos och tistlar! Vem är gubben och jag undrar hur i h*****e kunde han ta min loggbadress?!
Ha det bra! Hälsningar Sanna

Sanna & Niklas Bröllop! said...

Bloggadress...fniss!