2011-08-07

6 veckor...

Nu har det gått 6 veckor och semestern är slut för denna sommar. Vi har hittat på lite av varje och haft det skönt och avkopplande tycker jag. Tänkte berätta för er delar av min semester och visa lite bilder. Kommer skriva lite då och då..


Vi började med midsommar och firade den på Edholma. Vädret var helt okej och vi stannade några dagar och hade ett par toppendagar på bryggan. Så semestern började med skapligt väder.

Jordgubbar är ett måste på midsommar och här har jag gjort en mandelbotten i en kaiserform och fyllt med röda goa bär. Det är riktigt gott....
Sedan vill jag ha sill och potatis och en liten nubbe samt en sirapslimpa som jag bakat själv. Smaskens..

Hur ser eran midsommar ut? Eller såg ut..tänk tillbaka och dela gärna med er..

På återseende..
Kramis

2 comments:

Johanna Stålros said...

Fina bilder, jordgubbar är verkligen ett måste. Kram Johanna

rosenälvorna said...

Kul att ha dig åter på bloggen;) Ser fram emot en massa vackra sommarbilder från vårt land.Ses i morgon// Kramiz Christina