2011-06-11

Oj,oj,oj

Sommar 
Vad den här våren har sprungit iväg...Nu har det varit skolavslutning och idag springer studenterna ut här i stan. Snart skall vi iväg på studentfest.
Jag arbetar 2 veckor till sedan kommer den efterlängtade semestern. Har varit ett tufft år på jobbet och nu får man hämta andan och ta nya tag nästa läsår. Vi skall på semestern iväg på handbollscup och en tripp till Österlen. Sedan blir det Gotland i 3 hela veckor. Så fantastiskt skönt.
Här kommer lite sköna bilder på ditten och datten...
Home No 1 i Lerbäck
Mitt färdiga Utekök...Me Like!

Det här skall bli ett mysigt Gårdshus med Inspiration för öga och hjärta...

Student 2011     

Ha en skön Pingst!
Kram

3 comments:

Marita said...

Vilket jättefint utekök du har!! Här är vi fortfarande bara på planeringsstadiet för ett utekök... Ja, ja, tålamod....bristvara hos mig!
Ha en riktigt härlig sommar!!
kram, Marita

Lissboden said...

Hej!
Visst var det en härlig dag igår och inte minst studenterna var väldigt fina. Jag ser att du fotat fina Mikaela, en av mina elever som jag kommer att sakna mycket.
Ditt utekök ser jättefint ut och gårdshuset kommer nog bli jättefint det också.
Här har vi inte hunnit med eller orkat med något alls och jag håller verkligen med dig om att det varit ett arbetsamt läsår.
Må så gott och hälsa sonen och tacka för god mat igår!
Kramar från Maria

rosenälvorna said...

Glömde ju säga att ditt utekök ser toppenfint ut! Pussa raukarna från mig ;-)Kramiz Christina