2011-09-11

Hoppsan!!



Vad tiden plötsligt gick fort! Jag som kom igång så bra med mitt bloggande och sedan bara vips så kom massa annat i vägen. När man började jobba och skolan startade mm så bara tiden försvinner...
Sista veckan har jag åkt på den vanliga höstliga förkylningen som bara sprider sig som en löpeld i skolorna och på arbetsplatserna. Har inte kunnat träna något heller och det känns sådär..Men idag känns det mycket bättre och snart kan jag komma igång med löpning och gympa igen.



Förra veckan plockade vi en hel del svamp vilket jag förstått att många har hittat. Men gud så gott det är!!
Ramlade in på en mycket trevlig blogg idag och där kan man vinna Leilas nya bok om cupcakes. Titta in där ni också. Ni hittar en länk i min högra spalt.



Hoppas ni får en fin vecka!!
Kramis på er alla!

10 comments:

rosenälvorna said...

Välkommen tillbaka ;) Krya på dig, så får du träna lite åt mig också ;D för jag kan ju inte:(
Kramiz//Christina

Miss S. said...

Åh, gott med kantareller :D

Mamma C said...

Vi fick svamp av sonen igår som han hade plockat. Han orkade inte rensa bort skogen som han tagit med hem oxå.
Kram Mamma C

Mamma C said...

Tack ska du ha.
Kram Mamma C

Yohanna i Las Palmas said...

Så sant, det finns så mycket annat som tar ens tid. Hur ska man hinna allt man vill ? ;)

Hälsningar
Yohanna

Blåbär och Mjölk said...

Tittar in för att önska dig en god fortsättning på det nya året!!!
Massor av kramar/ Åsa.

ps3 jailbreak said...

An impressive share! I have just forwarded this onto a colleague who was doing a little research on this. And he in fact bought me breakfast because I found it for him... lol. So let me reword this.... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending the time to discuss this matter here on your site.

Ermin Rajic said...

Hejsan, blev väldigt glad av att besöka din fina blogg och skulle vilja bjuda in dig till att bli medlem hos oss på gratis-trafik.se så att fler kan få se den=)

Skapa ett gratis konto så får du 500 visningar direkt så att du kan prova vår tjänst. Säg bara till om vi kan hjälpa dig med något genom att skicka ett email via supporten.

Mvh Ermin Rajic

Unknown said...

Thank you always so for your article Most Europeans watch video news. Really looking further to read more and I have no words to say thanks, keep writing!
advertising agencies in pakistan | advertising agencies in Lahore | advertising agencies in Karachi

Anoush Alexnder said...

Jag Leakey BAY viruset Mars Tiing varje oork tack Fyra denna information Leakey varje BAY virus Mars toing Cape IT till Vi-Ficks svamp AV sonen igår SOM Han Hade plockat. Han orkade Inte rensa Bort skogen as Han Märken Med fåll oxå.